بعد از غیبت کبری

سلام به همه دوستان عزیزم....ببخشید این همه وقت نبودم...فکر کنم دو سه ماهی شد....

ولی فکر کنم عذرم موجه بوده....یکسری اتفاقاتی افتاد که خدا را شکر ختم به خیر شد....

در این مدت ما مجبور شدیم به دستور دکترمان سر کار رفتن را بیخیال شویم....و از آنجا که پروژه ای در دست داشتیم و در آن نقشمان کلیدی بود، کار کردنمان به صورت ساعتی و در خانه انجام می شد.....

قبل از عید رفتیم خانه تکانی کنیم که بار سنگین بلند کردیم و باعث شد به مشکل بر بخوریم و دوره استراحت مطلقمان شروع شد تا همین چند روز پیش.....

الان هم در حال استراحت نسبی نزد مادرجان و پدرجانمان هستیم....و هنوز از عید تا حالا سر خانه و زندگیمان بر نگشتیم...آقای همسر طفلی  هر دو هفته ای یکبار سر می زند به ما....

حال ما و مهمانمان خوب است....خدا را شکر....معجزه ای بود که خداوند سالم و سلامت نگهش داشت....

دو سه هفته دیگر عروسی برادرجانمان است....که صرفمان نکرد برگردیم خانه مان و دو هفته دیگر بیاییم.....اما بعد عروسی بر می گردیم سر خانه و زندگیمان....

مقداری لباس و وسایل مورد نیاز مهمان کوچولو را با مادرجانمان آماده کردیم....منتظریم برگردیم وبرویم سرویس خواب نی نی را بخریم....

فعلا گهگاهی کاری به صورت ساعتی در خانه انجام می دهیم اما از اردیبهشت به بعد کار زیادی از پروژه نمانده که انجام دهیم....

فراخوان ها را شرکت می کنیم اما مصاحبه رفتن با این وضعیتمان خیلی راحت نیست....امید با خدا

محتاجیم به دعای خیر شما.....ممنون از همگی که در این مدت هم بهم سر زدید....انشالا سالی سرشار از شادی و موفقیت پیش رو داشته باشید.....




نظرات 10 + ارسال نظر
نادر ابراهیمی جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 12:27 http://naderebrahimi.mihanblog.com

درود بانو

درود

بهار چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 21:54

سلام.
احوالت رفیق قدیمی ما چطوره ؟
بابا کلی مبارک باشه همچی.
چقد خوشحالم برات کلی .

سلام به روی ماهت...
کجا بودی نگرانت شده بودم
ممنون بابت تبریکات....

من چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 21:29

سلام. خیلی خوشحالم برات...
برات سلامتی آرزو میکنم....
عروسی برادر جانتونم مبارک باشه...

ممنون....

عسل دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 09:32

عزیزم مبارک باشه و به سلامتی به دنیاش بیاری، چه دختری بشه دیگه وبلاگم فعال نیست اصلا حوصلش و ندارم فعلا تو دنیای واقعی میچرخم

ممنون عزیزم....به به دنیای واقعی....

احسان دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 09:06 http://hdana.blog.ir

سلام
آرزوی سلامتی برای شما و تو تو راهی تون دارم
میخواستم بدونم شما دانجشوی دکترا الان نیستید یعنی رها کردید؟
یا فارغ التحصیل شدید؟

سلام...ممنون....
فارغ التحصیل شدم....در وبلاگ قبلی دانشجو بودم....

. شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 14:14

سلام
خدا رو شکر که حالتون خوب شده.
خدا رو شکر به خاطر همه چی.
مواظب خودتون بیشتر باشین
خوشحال شدم

ممنون....خدا را شکر....

عسل شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:15

عزیزم خیلی مواظب خودت باش. کاریم داشتی زنگ بزن مادرجان بچه چیه اسمش چیه چی صداش کنیم

ممنون عزیزم...راستی من آدرس وبلاگت را گم کردم..اومدی دوباره برام ادرس بذار....
دختره....ولی هنوز سر اسم به تفاهم نرسیدیم....

گیس گلابتون شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 10:54 http://www.gisgolabetoon.ir

خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
انشاالله شما و مسافر کوچولوتون سلامت باشید. عروسی برادرتون هم مبارک

ممنون خانم دکترجان....خوشحالم که بهم سر زدید....

ملیحه شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 09:07

ای خدااااااااااااااا داری مامان میشی؟؟؟ مبارکه عزیزم

ممنون بانو....

عشقی جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 20:14 http://m-eshgi.blog.ir

سلام.اگر وقت کردید به وبلاگ من حقیر هم سری بزنید.خیلی ممنون

چشم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد